כדי לתת לכם מושג איזה סוג של "הכשרת מורים" יש לפצר להציע, אני רוצה לבחון בקצרה את העיוותים שיוצר הפחד בכל אחד משלושת המקומות הללו. פחד בתמונות הידע שלנו הוא הפחד הראשון להתמודד ולרפא בתוכנית להכשרת מורים; עד שהתמונות הללו ישתנו, דרכי הלמידה המפחידות שלנו יישארו זהות. זה יעזור לנו להבין ש"היכולת לייצר" מיטיבה עם המורה אפילו יותר מהצעירים שאנו מלמדים. אבל התכנית חייבת להתחיל באופן מקומי במכון פצר, שם תוכלו להזמין מורים נבחרים בתנאים מבוקרים להתנסות ביקורתית בעיצוב התכנית.

בסופו של דבר

חשוב שתוכל לקחת הכשרת מורים "על הדרך", שם כמה שיותר מורים יוכלו לגשת אליה. זה יעזור למורים להבין שהייעוד שלנו מציע הזדמנויות יוצאות דופן להיכנס למעגל ההתחדשות הזה בכל יום. כדי לטפל ביעילות בנושאי הכשרת מורים, פצר חייב לעזור למורים לפתח אפיסטמולוגיה המכבדת את המורכבות של הידע האנושי, הרואה את העולם לא כאזור מלחמה, אלא כמקום בר-קיימא של חסד.

אנו מאמינים שהמשפחה היא המורה הראשון לאמונה עבור ילדיהם. מורים שאני מכיר אוהבים את המקצועות וההוראה שלהם, אבל לא בהכרח אוהבים ילדים.

יש להם משאבים לילדים ומשפחות, ולחינוך והכשרה למבוגרים. בבית הספר הקתולי בסן קרלוס, אנו מקבלים בברכה את כל המשפחות המחפשות קהילה לומדת מלאת אמונה עבור ילדיהן. כל תלמיד בסן קרלוס מגיע לשיעורי דת מדי יום ומקבל ציון.

הבעיה

היא שלפעמים מורים שוכחים לקשר את היום והמפגש למשהו שנצפה ומתועד. היכולת שלהם לדעת את השעה גוברת ככל שהם מודעים לאופן שבו אירועים חוזרים על עצמם בשעות מסוימות של היום. התלמידים מתכנסים כשיעורים כדי להתחיל כל יום בתפילה, הקדשה ושירה במהלך מפגש הבוקר. מדובר במפגש בוקר והילדים מתכנסים לבילוי משותף.
למידע נוסף אודות ערב גיבוש למורות נא לבקר ב- omanutmitgalgelet.com

שותפות זו מספקת לתלמידים הזדמנות להבין את המשימה

האמונות והמנהגים של האמונה הקתולית. החיים המסתוריים של ילדים מהמסורת הקתולית הם מרכיב חשוב בתוכנית הלימודים הדתית של בית הספר בסן קרלוס. התלמידים מגיעים למיסה פעם בחודש ומעורבים בארגון המיסה לכל בית הספר. התלמידים נשבעים את שבועת שומר העולם של בית הספר שלנו וחולקים את הברכות בחייהם.

עבורם

רעיונות של זמן מתחילים להיווצר סביב אירועים כמו יום ההולדת של ספיר או נטילת ידיים לפני ארוחת הערב. ילדי הגן רוצים לדעת מה השעה ולהתחיל להבין שדברים מסוימים (כמו תחילת וסיום בית הספר) קורים כל יום בשעה מסוימת. כמובן, זיהוי חלקים מהיום היא הדרך הקלה ביותר לגלות איך הזמן עובר. ילדי גן יכולים להתחיל להבין את הגישה הזו לתזמון על ידי חקירת דרכים חדשות וישנות לעשות דברים.

בשלב זה של התפתחות, ילדים לומדים להבין יותר ויותר הפשטות. צור ציר זמן של תמונות עבור היום בבית הספר, סמן כל אירוע בשעון באותה שעה ובזמנים מספריים.

ג'ארד ממשיך לספק משאבים למי שרוצה לגדול או ללמוד יותר על האמונה הנוצרית

משאב זה מספק גרסאות שונות של ספרי תפילה לתפילת שחרית וערבית, תפילת צהריים וציות (תפילת לילה) – בחר את הזמן והנוסח שאתה רוצה להתפלל. אחד מהם, "אהבה היא חסרת משמעות" חוקר אמונות נוצריות בסיסיות.