הדפסה על מוצרי פרסום היא כוח שמסייע בניראות העסק ויצעיד את המותג שלך קדימה. אז איך למצוא את מוצרי הפרסום הטובים ביותר עבורך?
הקדמה: מהו מוצר פרסום ממותג?
מרכיב מרכזי בכל אסטרטגיית פרסום מוצלחת הוא ההבנה כיצד להשתמש במוצרים ממותגים. מדובר במוצרים עם לוגו מוכר שניתן להשתמש בהם בכל מספר פרסומות. סוג זה של פרסום נפוץ במיוחד בחברות גדולות כמו קוקה קולה ומקדונלד'ס, אבל זה אפשרי גם לעסקים קטנים להשתמש באסטרטגיה הזו עם המוצרים שלהם ולנצל את הכוח של הדפסה על מוצרי פרסום לטובתם.
קוקה קולה, למשל, משתמשת באותה נוסחה במשך דורות וידועה בצבע החום הייחודי שלה. הפרסומות שלהם מנצלות לעתים קרובות את המוצרים שלהם במגוון דרכים כגון בפחיות סודה או בקוביות קרח. מקדונלד'ס משתמשת גם בלוגו שלהם כדי לקדם עסקאות למסעדות ופריטי תפריט חדשים במדיה החברתית. . מודעה הכוללת מוצר ממותג לרוב תציג את הלוגו בצורה בולטת על המוצר או לפחות לעין. ניתן למצוא פרסומות מסוג זה בעיתונים ומשודרים פרסומות בטלוויזיה.
מה ההבדל בין קידום מכירות לפרסום ממותג?
קידום מכירות הוא פעולה של ניסיון להגדיל את המכירות. ללקוחות יש מוטיבציה לקנות יותר ממה שהם היו צריכים אחרת על ידי מבצעים כגון הנחות, חינם, כרטיסים לאירועים ועוד רבים אחרים. מבצעים פועלים גם להגברת נאמנות הלקוחות והמודעות למותג. קידום מכירות יכול להיות כלי מכירה או חלק ממסע פרסום שיווקי.
מותגים שמשלמים עבור פרסום ברשתות חברתיות משתמשים במוצרי פרסום ממותגים כדי להגדיל את טווח ההגעה של התוכן שלהם. מוצרים אלה כוללים בדרך כלל פריטי קידום מכירות כגון חולצות, ספלים ועטים עם הלוגו של המותג ופרטי התקשרות. , שנותנים למשתמש לפרסם את המוצר של המותג.
דרך נוספת שחברות אלו משתמשות במוצרים היא על ידי הענקתם באריזות, כמו חבילה המכילה כרטיס מתנה לרכישת מוצר החברה. מותגים מסוימים משתמשים גם בהגרלות כפרסומת למוצר שלהם. חברות אלו מקיימות תחרויות בהן משתמשים נכנסים על ידי שיתוף תוכן על הניסיון שלהם עם המותג במדיה החברתית ומתן מידע אישי כגון שם, כתובת מייל ומספר טלפון על מנת להיכנס להגרלה על הזדמנות לזכות במוצר. רשתות מדיה חברתיות רבות מציעות פרסום מקורי שהן פרסומות המופיעות בתוך התוכן של אתר כמו פוסטים או מאמרים, לרוב עם לוגו קטן של מותג ופרטי התקשרות בתחתית.
פרסומות אלו יכולות להיות גם קישורים למוצרים או שירותים הנמצאים באתר זה או קשורים אליו. מודעות מקוריות מאפשרות למותגים להגדיל את טווח ההגעה שלהם תוך מתן תוכן הקשור לתעשייה שלהם באופן אורגני. משתמשי פייסבוק רבים דיווחו שהוצגו להם מודעות מחברות שאינן זוכרות שאי פעם קיימו איתן אינטראקציה בנוסף לפרסומות אלו, פייסבוק מאפשרת גם למפרסמים של צד שלישי לפרסם מודעות המופיעות בצד ימין של ציר הזמן של אדם. מודעות אלו נקראות סיפורים ממומנים והן מאמץ של מפרסמים להגביר את המעורבות עם הקהל שלהם. כאשר משתמש רואה סיפור ממומן, הוא בדרך כלל אומר 'ממומן בשיתוף עם [מותג]'.
מהם הסוגים השונים של מוצרי פרסום ממותגים?
אחת הצורות הפופולריות ביותר של פרסום ממותג היא שימוש במוצרים ממותגים. אלו הם מוצרים שעוצבו במיוחד עם לוגו החברה שלך ומיתוג עליהם. הם יכולים לשמש כמתנות, חומרי קידום מכירות או מתנה ללקוח. הסוגים הנפוצים ביותר של מוצרים ממותגים הם עטים, לוחות שנה, חולצות טריקו וספלים. עטים הם דוגמה קלאסית למוצרים ממותגים. עטים מגיעים בצורות וגדלים רבים, מעטים עדינים במיוחד ועד טושים צבעוניים. ניתן להשתמש בהם למטרות רבות ושונות כמו כתיבה, רישום הערות וחתימה על חוזים. עטים גם הם מתנות נהדרות מכיוון שקל לתת אותם ללקוחות, חברים ובני משפחה שעשויים להזדקק לכלי כתיבה. לוחות שנה הם סוג מוצר פופולרי נוסף הכולל לוחות שנה מודפסים, לוחות שנה שולחניים עם קלסרים טבעתיים או תחתיות ולוחות שנה לקיר הם פריט נהדר עבור המשרד, הבית או הכיתה.
הם יכולים להכיל מידע על החברה שלך ועל החדשות והאירועים האחרונים שלה. חולצות טריקו הן סוג מוצר פופולרי יותר ויותר שאמור לשמש כצורה של ביגוד ממותג. פריטים אלה יכולים להיות עשויים מכותנה, פוליאסטר או בדים אחרים כמו רשת, זהורית או פליס. המותג יכול להיות מודפס על החלק הקדמי של החולצה או על הגב שלה במקומות שונים כמו ליד הצווארון, בית השחי או בחלק הפנימי של השרוולים. נעליים הן סוג מוצר פנטסטי שיכול לכלול מותגים וסגנונות שונים על החלק העליון, המדרסים, השרוכים, הסוליה החיצונית או כל חלק אחר. הם יכולים להגיע גם במגוון צבעים החל משחור לאדום וחום לכחול מלכותי. מוצרים ממותגים הם כאלה שמותגו והותאמו על ידי החברה המייצרת אותם. מוצרים אלה כוללים מוצרי צריכה כגון טלפונים סלולריים, מגבות וחולצות טריקו וכן שירות מקצועי ללא פשרות, כמו שניתן למצוא ביעל בר.
כיצד מותגים משתמשים במוצרי קידום מכירות בקמפיינים שיווקיים?
מוצרי קידום מכירות הם דרך מצוינת לעסקים להוציא את שמם בחוץ. עם כל כך הרבה פריטי קידום מכירות זמינים, זה יכול להיות קשה לבחור איזה מוצר הוא הטוב ביותר עבור מסע הפרסום השיווקי שלך. המפתח הוא להחליט מה אתה רוצה שהמוצר ישיג. שקול באיזו תדירות נעשה שימוש במוצר, מי ישתמש בו והיכן הוא יוצב לפני בחירת מוצר. כמה מקומות נהדרים להכניס מוצרי קידום מכירות בקמפיינים שיווקיים הם: -על אריזות המוצר ובדפי מידע -בפנים חומרים שיווקיים כמו פליירים, מודעות וחוברות -בתערוכות, על מתנות שמחלקים לעובדים וללקוחות כמו מטריות, שמיכות, עטים, מחברות, מוצרים מגניבים לשולחן ועוד. .
איך יש כל כך הרבה אפשרויות למוצרי קידום מכירות?
מוצרי קידום מכירות תמיד היו דרך מצוינת לפרסם עבור חברה. הענקת מוצרי קידום מכירות בחינם מספקת דרך יעילה בעלות נמוכה להביא את המותג שלך החוצה ולעשות רושם. . כאשר אתה מנסה לחסוך כסף על פרסום, אתה צריך לנסות להשתמש במוצרי קידום מכירות. אחת הדרכים הטובות ביותר לפרסם עם מוצר היא לתת אותו בחינם. חלוקת פריטי קידום מכירות בחינם היא דרך מצוינת למשוך אנשים שלא היו יודעים אחרת על החברה או המוצר שלך. ניתן להשיג זאת באמצעות הענקת סחורה ממותגת, כגון חולצות, עטים ומחזיקי מפתחות, למשל בחברת יעל בר שמספקת מוצרי קידום מכירות ממותגים.
מסקנה של מאמר זה על מוצרי קידום מכירות ומסעות פרסום למיתוג
המסקנה של מאמר זה היא שמוצרי קידום מכירות הם דרך מצוינת לקדם את המותג שלך. הם יותר מסתם מתנה – הם השקעה בעתיד החברה שלך. אז למה אתם מחכים? דברו איתנו עוד היום! https://www.yaelbar-ltd.co.il/